هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛

جدال سرخابی‌ها برای صدرنشینی؛ سپاهان در اندیشه بازگشت

قلیچ: پرسپولیس یک دروازه بان دوم در حد و اندازه بیراوند می‌خواهد

تهران (پانا) - هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از 30 فرودین با 3 دیدار آغاز خواهد شد که در مهمترین این دیدارها، صنعت نفت از پرسپولیس تهران میزبانی می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جدال سرخابی‌ها برای صدرنشینی؛ سپاهان در اندیشه بازگشت

حسن رضائیان - پرسپولیسی ها در شرایطی مقابل برزیلی‌های فوتبال ایران صف آرایی خواهند که  سرخ پوشان تهرانی در یک قدمی رقیب سنتی خود قرار دارد و با 49 امتیاز و فاصله 9 و 10 امتیازی به ترتیب با تیم‌های تراکتور و سپاهان در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ بیست و سوم قرار دارد.

صنعت نفت که با 16 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد برای گذر از مرداب قعر جدول، چشم به کسب 3 امتیازدر این دیدار خانگی دوخته است.

پرسپولیس، یک دیدار حساس در جام حذفی را باید مقابل آلومینیوم اراک برگزار کند و بعد از آن دیدار مهم الکلاسیکوی فوتبال ایران را پیش رو دارد که باید به مصاف سپاهان برود، سپاهانی که با یک بازی کمتر و 39 امتیاز به جایگاه چهارم جدول تکیه زده است.

310320241711885648

یاران اوسمار، مقابل صنعت نفت، یک فینال دیگر در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم را تجربه خواهند کرد. آن هم در شرایطی که بیرانوند با مصدومیتی که دارد، پس لرزه‌هایی را در سنگر سرخ پوشان تهرانی ایجاد کرده است.

گل گهر در این روز از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند و پیکان پذیرای هواداراست.

107316_598

جمعه 31 فروردین، دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم به مصاف هم خواهند رفت، از مهمترین بازی‌ها، می‌توان به دیدار حساس (استقلال تهران - شمس آذر) اشاره کرد، آبی‌های پایتخت در شرایطی از شمس آذر در ورزشگاه آزادی میزبانی می‌کنند که برای تقویت جایگاه متزلزل خود در صدر جدول، تنها به پیروزی در این دیدار می‌اندیشند. استقلال، با 50 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

استقلال و پرسپولیس در کنار رقابت بر سر قهرمانی در مستطیل سبز، در صدور بیانه علیه هم رقابت دارند، نکونام و اوسمار، دوئل بر سر قهرمانی را آغاز کردند. در شرایطی که فقط یک تیم، می‌تواند جام قهرمانی لیگ بیست و سوم را لمس کند.

170710555

نساجی مازندران، قعرنشین لیگ برتر، از تراکتور در شرایطی میزبانی می‌کند که تراکتور با 40 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تراکتور، سپاهان و ملوان، رقابت سینوسی برای ادامه مسیر در تعقیب سرخابی‌های فوتبال کشور برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم دارند.

169162776

فولاد و مس رفسنجان، هم دیدار سوم روز دوم هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم را برگزار می‌کنند.

01616149

یکشنبه دوم اردیبهشت، گاندوهای فوتبال ایران در دیار نقش جهان از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کنند، ای دیدار جذابیت خاصی دارد که دو تیم با 30 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و نهم جدول رده بندی قرار دارند و در صورت پیروزی، می‌توانند بر جایگاه ششم جدول رده بندی تکیه بزنند.

1401092908503428326672074

ملوانان دیار باران هم در آخرین دیار هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان طلایی پوشان دیار زاینده روئد هستند، سپاهان در این دیدار تنها می‌خواهد از مرداب انزلی به سلامت عبور کند، تا بتوانند در کورس رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم بماند. ملوان در صورت برد در این دیدار خانگی و شکست تراکتور می‌تواند، جایگاه خود را تا رتبه سوم ارتقا دهد و در صورت برد تبریزی‌ها مقابل نساجی، با شکست سپاهان در رتبه چهارم جدول قرار خواهند گرفت.

مصدومیت بیرانوند، فرصت طلایی برای دروازه‌بان جوان پرسپولیس است

وحید قلیچ سنگربان سال‌های دور باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار سرخ پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: «اوسمار، بعد از رفتن یحیی گل محمدی، دور از انتظارات، تیم را جمع و جور کرده است و نتایج خوبی گرفته است.»

299736

سنگربان سال‌های دور باشگاه پرسپولیس افزود: «رفیعی، جوان آینده‌داری است و مصدومیت بیرانوند، فرصت طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا در سنگر تیم بزرگ پرسپولیس، خودی نشان دهد.»

قلیچ تأکید کرد: «متأسفانه غیبت بیرانوند، بر روی پست‌های دیگر مثل خط دفاع و هافبک پرسپولیسی‌ها تأثیرگذار بوده و قدری دفاع پرسپولیس، تمرکز بلازم را ندارند، شاید به دلیل نبود بیرانوند در دروازه پرسپولیس است.»

330331

سنگربان سال‌های دور باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «بارها گفتیم، پرسپولیس یک دروازه بان دوم در حد و اندازه بیراوند می‌خواهد، نباید با ریسک جلو برویم، نباید فراموش کنیم که پرسپولیس تیم بزرگی است.»

قلیچ با اشاره به اینکه دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، هم محک جدی دیگر برای سنگربان جوان پرسپولیس است، تصریح کرد: «آن هم در شرایطی که رقابت سختی درز کورس قهرمانی با رقبا دارد.»

171008056

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه امیدواریم پرسپولیس با شکست صنعت نفت، یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ بیست و سوم نزدیک‌تر شود، گفت: «تا دل هواداران که سرمایه ارزشمند برای فوتبال کشور و به ویژه تیم بزرگ پرسپولیس هستند، شاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار