موج استعدادیابی فوتبال به سواحل مازندران رسید؛

استعدادیابی ۱۱۰ فوتبالیست مازندرانی زیرنظر سرمربی تیم ملی جوانان

تهران (پانا) - حدود ۱۱۰ بازیکن رده جوانان مازندران طی ۲ روز در حضور سرمربی تیم ملی جوانان توانمندی‌ها و استعداد فوتبالی خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استعدادیابی ۱۱۰ فوتبالیست مازندرانی زیرنظر سرمربی تیم ملی جوانان

اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال، با حضور حسین عبدی سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان، از دیروز با حضور جوانان فوتبالیست مازندرانی در استادیوم ورزشی شهید چمران آمل در حال برگزاری است.

در این اردوی انتخابی عبدی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان از نزدیک بازی و رقابت آیندگان فوتبالی مازندران را در قالب تیم‌های فوتبال زیر نظر گرفتند تا برترین‌ها به اردوی نهایی دعوت شوند.

سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان از روز گذشته عملکرد فوتبالیست‌های مازندرانی در شرق استان را با حضور در استادیوم شهر کیاکلا بررسی کردند.

فوتبال مازندران در رده‌های پایه درخشش خوبی دارد 

رئیس هیأت فوتبال مازندران روز شنبه در حاشیه اردوی انتخابی، اظهار کرد: فوتبال مازندران در رده‌های پایه به ویژه رده جوانان درخشش خوبی دارد و تیم‌های زیادی از این استان در رده‌های مختلف لیگ برتر فوتبال به میدان می‌روند.

رحیم درزی خلردی افزود: هم‌اکنون بازیکنان مازندرانی زیادی در تیم‌های لیگ برتری، پرسپولیس و استقلال توپ می‌زنند که حاصل مسیر صحیح استعدادیابی و انتخابی در رده‌های پایه هستند.

وی گفت: باید مسؤولان هیأت‌های ورزشی به رده‌های پایه توجه ویژه داشته باشند زیرا ورزشکاران رده‌های پایه آینده ورزش کشورمان را تضمین می‌کنند.

171047217

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار