فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

خبرنگار زبان گویای پلیس است

همدان (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ظهر امروز، ضمن دیدار با تنی چند‌ از دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت‌ خبرنگار زبان گویای پلیس است و نقش بسزایی در برقراری امنیت در جامعه دارد و می‌تواند با روحیه مطالبه‌گری روشنگری کند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار زبان گویای پلیس است

‌سلمان امیری در این نشست ضمن بیان اینکه پلیس بدون همکاری مردم و دیگر مسئولین در وظایف خود به موفقیت کامل نمی‌رسد، گفت: پلیس، مردم و مسئولین سه ضلع یک مثلث را تشکیل می‌دهند که با همکاری نکردن یکی از آن‌ها وظایف پلیس به خوبی پیش نخواهد رفت.

فرمانده فراجا استان تصریح کرد: خبرنگار زبان گویای پلیس است و نقش بسزایی در برقراری امنیت در جامعه دارد و می‌تواند با روحیه مطالبه‌گری روشنگری کند و از طرفی رابط بین مردم و پلیس باشد؛ خبرنگار باید از خبرهای اغراق‌آمیز پرهیز کرده و اخبار واقعی و حقیقی را اطلاع رسانی کند.

سلمان امیری باتوجه به اینکه رعایت عفاف و حجاب یکی از وظایف پلیس است، گفت: اصناف با تولید و توزیع پوشاک مناسب، آموزش و پرورش با فرهنگ‌سازی در کلاس درس و خانواده‌ها با راهنمایی فرزندان دراین امر می‌توانند پلیس را یاری کنند.

فرمانده انتظامی همدان در ادامه گفت: خودرو سالم، راننده هوشیار و راه امن، سه رکن اساسی در کاهش تصادفات هستند که با همکاری مردم با پلیس این امر محقق می‌شود.

امیری اظهار داشت: جرائم رانندگی به هیچ وجه تنها عامل بازدارنده نیست؛ اما پایین بودن مبلغ جرائم باعث می‌شود برخی از رانندگان با سرعت غیر مجاز باعث ناامنی جاده‌ای شده و حوادث جاده‌ای را افزایش دهند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: زهرا عندلیبی شفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار