معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم بین سوادآموزان هرمزگانی

هرمزگان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن در بین سوادآموزان در حال تحصیل 1402 خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم بین سوادآموزان هرمزگانی

احمد جعفری، ترویج فرهنگ قرآنی، تقویت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سوادآموزان را از اهداف مسابقه بیان کرد.

وی با اشاره به فرآیند برگزاری مسابقه بیان کرد: مسابقه در 3 سطح حفظ 10 سوره  از جزء سی‌ام  قرآن کریم، حفظ 20 سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم و حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم برگزار می‌شود.

جعفری، سوره‌های سطوح سه‌گانه مسابقه را به این صورت شرح داد: سطح یک شامل سوره‌های اخلاص، فلق، ناس، نصر، مسد، قریش، کوثر، عصر، فیلو قدر؛ سطح دو و سوره‌های سطح یک، کافرون، ماعون، تکاثر، زلزال، بینه، تین، شرح، همزه، قارعه، ضحی و سطح سه همه سوره‌های جزء سی است.

جعفری با اشاره به توانمندی‌های سوادآموزان اظهار کر: چنانچه در بین سوادآموزان، فرد واجد شرایط که حفظ سوره‌های جزء سی‌ام را در یکی از سطوح سه‌گانه داراست، می‌تواند در مسابقه شرکت کند.

جعفری ضمن تبیین نحوه شرکت در مسابقه تشریح کرد: علاقه‌مندان دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم در حال تحصیل می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار همکاران اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان/ ناحیه/ منطقه جهت ثبت در سامانه  قرار دهند.

قابل توجه است که مهلت ثبت‌نام سوادآموزان از تاریخ  1402/12/22 لغایت 1403/02/12 است.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پای برجای

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار