معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان؛

معلم محور توسعه و پیشرفت جامعه است

هرمزگان(پانا)-معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت:معلمان به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی محور توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای هستند.

کد مطلب: ۹۱۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم محور توسعه و پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان مرتضی آخش جان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه منطقه ی فین گفت: تقدیر از معلمان وظیفه ی همه ی آحاد جامعه است و برای این کار از هیچ تلاشی نباید دریغ شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه نقش سازندگی معلمان در جامعه نقشی بی بدیل و عامل توسعه ی کشور است خاطرنشان کرد: همه ی معلمان منطقه ی فین باید در این راه کوشا باشند و نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین گفت: از زمان انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان، در مدت کوتاه فعالیت های خوبی در تمام زمینه ها از جمله جذب خیرین مدرسه ساز و خیرین علمی صورت پذیرفته است.

آخش جان با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: تا کنون شاهد کلنگ زنی حدود 80 مدارس در شش ماهه اخیر هستیم که این کار با همکاری خیرین محترم در حال انجام است که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این مراکز آموزشی باشیم.

وی تصریح کرد: به کمک جامعه ی خیرین علمی کلاس های تقویتی با حضور مشاورین برتر کشوری در مناطق مختلف استان در حال برگزاری است.

در پایان این آیین از معلمان نمونه ی منطقه ی فین تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار