فرماندار شهرستان بندرخمیر خبر داد:

استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از جاذبه گردشگری بندرخمیر

هرمزگان ( پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: بندرخمیر با جاذبه‌های گردشگری فراوان امسال مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از جاذبه گردشگری بندرخمیر

میرهاشم خواستار در بازدید از تالاب بین‌المللی خورخوران با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی فرصتی منحصربه‌فرد در صنعت گردشکری است، تصریح کرد: منطقه گردشگری تالاب بین‌المللی خورخوران، آبگرم‌های شهرستان،  بادگیر های منحصربه‌فرد، سواحل زیبا، نخل‌های سرسبز و... با برنامه‌ریزی درست و معرفی به گردشگران باعث استقبال مسافران نوروزی شده است.

خواستار با بیان اینکه شهرستان بندرخمیر مستعد سرمایه‌گذاری در صنعت گردشکری است، اظهار کرد: مناطق گردشگری بندرخمیر، کمک موثری به پویایی اقتصاد این شهرستان ساحلی و کوهستانی می‌کند.

۸0 هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شده است

فرماندار شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: بیش از ۸۰ هزار خودرو از ۲۵ اسفند 1402 تا امروز وارد اسکله بندرپل در شهرستان بندرخمیر جهت عزیمت به جزیره قشم شده است.

خواستار در بازدید از وضعیت تردد و خدمات‌رسانی به مسافران در اسکله بندرپل بیان کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک سنگین در محور اسکله بندرپل با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، جابه‌جایی خودرو به‌صورت ۲۴ ساعته و با ۳۵ دستگاه لندیگراف در حال انجام است و جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین، دستگاه‌های خدمت‌رسان، امدادی، انتظامی و... به‌صورت ۲۴ ساعته در اسکله بندرپل مستقر هستند.

دانش‌آموزخبرنگار: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار