مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه تا 31 فروردین تمدید شد

قم (پانا) - مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه تا 31 فروردین جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه تا 31 فروردین تمدید شد

امیر عاطفی پور، دبیر‌ سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه در گفت‌گویی اظهار کرد: با اشاره به استقبال اصحاب رسانه قم از دو دوره گذشته جشنواره رسانه ای زائران کریمه فرصت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 فروردین تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه قالب خبر، مصاحبه، گزارش و اینفوگرافی تا تاریخ فوق از طریق پیام رسان ایتا به شماره تلفن 09924709550 ارسال کنند.

عاطفی یادآور شد: موضوعات سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه عبارت است از ماه رمضان و لیالی نورانی قدر، جشن عبادت، افطاری ساده، محافل قرآنی، روزه داری، دستگیری و کمک به نیازمندان، معرفی ظرفیت های گردشگری به زائران، الزامات خدمت رسانی به زائران و گردشگران، توجه به بعد فرهنگی و تاریخی شهر قم در گردشگری، نقد و بازتاب اقدامات و فعالیتهای نهادها و سازمان های مربوط در حوزه خدمت رسانی به زائران است.

وی ادامه داد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مقصد اصلی زائران و گردشگران در شهر قم می باشد اما تلاش شده تا سومین قطب زیارتی شهر قم، حرم امام زاده موسی مبرقع(ع) و همچنین بقاع متبرکه استان نیز برای زائران و گردشگران شناخته شود، از این رو دو بخش ویژه این جشنواره به موضوع معرفی امام زادگان و بقاع متبرکه استان و حرم امام زاده موسی مبرقع(ع) اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار