ریحانه غفاری*

روز جهانی قدس و همنوایی برای انتظار فرج

قم (پانا) - آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، فرصت مناسبی برای این است که همه مسلمانان جهان از اعماق دل برای ظهور فریادرس مظلومان دعا کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس و همنوایی برای انتظار فرج

در جای‌جای ایران اسلامی افراد با هر سن، اعتقاد و قومیتی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشتند و اگرچه گاهی با هم اختلافات سلیقه دارند اما امروز نشان دادند که همه از یک روح هستند. روحی که مفهوم انسانیت را درک می‌کند و برای دفاع از مظلومانی که زیر چکمه‌های خونین حقوق بشر خُرد شده‌اند، اظهار همدردی می‌کند.

کودکان آمدند تا به همسن‌وسال‌هایشان، بانوان آمدند تا به مادران داغدیده، مردان آمدند تا به جوانمردان شکسته، خبرنگاران آمدند تا به خبرنگارانی که دیده و گریسته‌اند بگویند که ما با شما هستیم. آری؛ ما ایرانیان آمدیم تا بگوییم که خانواده بزرگ ایرانی با خانواده داغدیده فلسطین همراهیم و از شما دفاع می‌کنیم. ما حامی کودکانی که بی‌مادر و پدر و بی‌خانمان شده‌اند، مادرانی که داغ دختر و پسرها و همسرانشان را دیده‌اند و پدرانی که خانواده آن‌ها پر کشیده‌اند، هستیم.

امسال در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز قدس، بیشتر از همیشه منتظر آقایمان امام زمان(عج) هستیم. آمدیم با هر شرایطی چه دانش‌آموز و چه معلم، همه و همه آمدیم تا یکصدا  بگوییم که از خانواده فلسطین دفاع می‌کنیم و برای ظهور فریادرس مظلومان و مستضعفان دعا می‌کنیم.

* دانش‌آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار