کتاب «بابای قهرمان من» در قم رونمایی شد

قم (‌پانا) - اولین کتاب کودکانه مجموعه قهرمان من با عنوان «بابای قهرمان من» به مناسبت روز جهانی قدس در قم رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «بابای قهرمان من» در قم رونمایی شد

اولین کتاب کودکانه مجموعه قهرمان من با عنوان «بابای قهرمان من» به‌مناسبت روز جهانی قدس و با حضور جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم و به میزبانی خانواده شهید آقازاده نژاد و در منزل این شهید عزیز رونمایی شد.

در این مراسم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و رسول حیدرلو مسئول ایثارگران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در خصوص اثرات راهپیمایی روز قدس، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم فرزندان شهدا مطالبی را بیان کردند.

در نشست فوق، زهرا آقازاده‌نژاد، فرزند سردار شهید علی آقازاده‌نژاد بخشی از کتاب را برای حاضران در مراسم خواند. ملیکاسادات روشنایی، فرزند شهید مدافع حرم سجاد روشنایی نیز دلنوشته ای را خطاب به این شهید مدافع حرم قرائت کرد

در پایان، به فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمه، زهرا، صالحه و زینب آقازاده نژاد؛ ملیکا سادات و مریم سادات روشنایی؛ فاطمه، طهورا و محمد مصباح عربی؛ زهرا، زینب و فاطمه معصومه عشریه؛ فاطمه و بشری مالامیری و نیلوفر و نرگس مظفری نیا هدایایی از سوی انتشارات کتابک و نهاد کتابخانه های عمومی اهدا و از کتاب «بابای قهرمان من» توسط فرزندان شهدای مدافع حرم حاضر در نشست رونمایی شد؛ همچنین کیک تولد «زینب» دختر نورسیده شهید علی آقازاده نژاد بین حضار توزیع گردید.

این مراسم به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سیمای نور و خانه مطبوعات قم برگزار شد.

در مراسم فوق، فرزندان شهیدان مدافع حرم علی آقازاده نژاد، سجاد روشنایی، علی اکبر عربی، ابرهیم عشریه، محمد مهدی مالامیری و شهروز مظفری نیا و نیز محمدحسین قاسمی مدیر انتشارات کتابک، مهدی بخشی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات، فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات و حجت الاسلام ابوالفضل هادی منش نویسنده حضور داشتند.

«بابای قهرمان من» اولین کتاب کودکانه از مجموعه قهرمان من بوده به قلم فاطمه مسعودی است و انتشارات کتابک آن را روانه بازار نشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار