مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان کرد:

قم، نخستین استان در اخذ مجوز ساخت فضای تجاری با هدف خودکفایی مدارس

قم (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت قم نخستین استانی است که مجوز ساخت فضای تجاری با هدف خودکفایی مدارس را کسب کرد..

کد مطلب: ۱۴۶۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قم، نخستین استان در اخذ مجوز ساخت فضای تجاری با هدف خودکفایی مدارس

احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان قم در پیامی به خیرین، فعالان و دست اندرکاران نهضت مدرسه سازی در استان، سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را گرامی داشت.

وی در این پیام اظهار کرد: خدای را شاکریم که توفیقاتی، مانند پیگیری سیاست راهبردی عدالت محوری در نوسازی مدارس و توجه به نقاط کمتربرخوردار شهر و استان، ساخت و تحویل ۲۴۰ کلاس درس به آینده سازان ایران اسلامی و برگزاری باشکوه جشنهای متعدد افتتاحیه و کلنگ زنی فضاهای جدید آموزشی و پرورشی، سال ۱۴۰۲ را به سالی کم نظیر و بلکه بی نظیر در تاریخ دیار کریمه اهل بیت (س) تبدیل کرد.

وی همچنین به انتخاب اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی (ره) سال 1402 برای دومین سال پیاپی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه حضور بی نظیر خیرین معزز مدرسه ساز در جهاد مدرسه سازی قم و تلاش بی وقفه فعالان استانی در این حوزه و البته حمایت ها و پشتیبانی های مسئولان شهری و استانی سبب شد، تا اداره کل نوسازی مدارس قم در ارزیابی سازمان نوسازی مدارس کشور به کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» نائل آید.

اجتهادی ادامه داد: البته به این موارد می‌توان توفیقات دیگری مانند اخذ مجوز ساخت فضای تجاری برای مدارس و نصب سامانه‌های تولید برق از انرژی خورشیدی را نیز ، با هدف خودکفایی فضاهای آموزشی اضافه کرد؛ امری که استان قم را در جایگاه نخست کشوری در بین دیگر استان ها قرار داد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان با اهدای صمیمانه ترین درودها و سپاس ها به محضر همه دست اندرکاران عرصه خطیر مدرسه سازی و بویژه تلاشگران و دلسوزان مجمع خیرین مدرسه ساز استان ابراز امیدواری کرد، با همیاری و تعامل بیشتر فعالان این عرصه در سایه شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم»، گام های بلندتری در سال ۱۴۰۳ و در مسیر تحقق مطالبات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و پیگیری بیشتر مردمی سازی نهضت مدرسه سازی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار