برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معرفی شدند

تهران (پانا) - نفرات برتر در بخش عکس و گرافیک جشنواره دانش آموزی مدرسه، در روز نخست از مراسم پایانی این رویداد معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معرفی شدند

اولین روز از اختتامیه جشنواره‌های هنری مدرسه عصر چهارشنبه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

در بخش‌ عکس و گرافیک جشنواره که شامل؛ پوستر، لوگو، نقاشی دیجیتال، عکاسی داستانی، عکاسی طبیعت، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی معماری بود، برگزیدگان خود را شناخت. قرار است روز شنبه هفته آینده برگزیدگان جشنواره در بخش فیلم دانش آموزی معرفی شوند. 

در هر بخش برگزیدگان متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند و نفر اول تندیس نفر برگزیده و نفر دوم لوح تقدیر را دریافت کرد.

امیر حسین اخوین دبیر جشنواره مدرسه گفت؛ از امروز ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده جشنواره، مهمان حوزه هنری کودک و نوجوان شدند و در طول سه روز به ایده اثر بعدی خود می‌رسند. 

وی افزود؛ در اختتامیه جشنواره مدرسه، ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بین آثار و ایده‌های دانش‌آموزان تقسیم می‌شود، این موضوع مسیری برای شروع کار این دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای آنان است، که از صبح چهارشنبه نیز کارگاه‌های متفاوتی در مرکز حوزه هنری برای دانش آموزان برگزار شده است. 

اخوین بیان داشت؛ موضوع امسال جشنواره غزه بود و وظیفه جشنواره مدرسه این گذاشته شده بود که موضوع غزه و کرمان را با شعار هر دانش آموز یک دغدغه و اثر رقم بزنند. 

دبیر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه این جشنواره را یک رویداد استعدادیابی دانست و درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره مدرسه، گفت: در مجموع دو حمایت آموزشی و تخصصی بعد از برگزیده شدن دانش‌آموزان صورت می‌گیرد؛ منتخبان جشنواره، عضو باشگاه برگزیدگان مدرسه خواهند شد علاوه بر این موضوع، حمایت از اثر بعدی دانش‌آموزان را خواهیم داشت که از ایده‌های آنان حمایت خواهیم کرد. 

وی اعلام داشت؛ بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ اثر از سراسر کشور و ۱۰۹ اثر بین‌المللی از کشورهای خارجی به این جشنواره ارسال شده است. همچنین ۷۹ درصد آثار ارسالی ویژه دختران دانش‌آموز بوده است. در این جشنواره ۵۷ اثر برگزیده شد.  جشنواره دانش آموزی مدرسه روز شنبه ۱۹ اسفند ماه و با معرفی برگزیدگان بخش فیلم به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار