مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

۱۲ فروردین ۵۸، امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین نوشت: تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی رابه ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان ومستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ فروردین ۵۸، امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از روزهای مهم و تاریخی کشورمان بدون شک روز ۱۲ فروردین می باشد که با رای اکثریت قاطع مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت نظامی که در آن شکوفه آزادی ملت غیور ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ کاشته و در ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در خاک، ریشه دوانید.

یوم الله ۱۲ فروردین، جلوه‌ ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمم ملت فهیم، هوشمند و خردمند ایران اسلامی از هر قوم، نژاد، جنس، دین و مذهب در این سرزمین پهناور است.

۱۲ فروردین همان روزی است که آحاد ایرانیان غیور با مجاهدت و ایثارگری در پی انتخابی تاریخ ساز، با رای بالای خود، با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، شعاری که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه در جای جای ایران فریاد کشیده و شهدای فراوانی نیز در این راه خون عزیزشان بر زمین ریخته بود پیروزی انقلاب اسلامی را عینیت بخشیده و نظامی چنان مستحکم را بنیان نهادند که در برابر هیچ سلطه ای وابستگی نداشته و عزت، اقتدار و شکوه خود را حفظ نمودند. 

در این روز ملت بصیر، آگاه ، غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸ و دو دهم درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال، نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی رابه ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان ومستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سراسر جانسوز شهادت مولای متقیان؛ حضرت علی (ع) و گرامی داشت ماه رمضان و ایام لیالی قدر، صمیمانه فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین؛ روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی(ره) و تداوم آن توسط رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت امام خامنه ای را به محضر همه همکاران عزیز فرهنگی، دانش آموزان و اولیای محترم انها در استان پهناور فارس تبریک گفته و از درگاه خداوند منان اتصال این انقلاب عظیم ملت بزرگ ایران را به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

فرشید قاسمی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار