مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

اسکان مهمانان نوروزی در مدارس یک فرصت تربیتی است

مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: اسکان مهمانان نوروزی در مدارس یک فرصت تربیتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد، در همین راستا غرفه‌های فرهنگی آموزشی سازمان دانش‌آموزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش در سراسر استان دائر می‌َشود.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اسکان مهمانان نوروزی در مدارس یک فرصت تربیتی است

محمدامین کرم‌زاده در گفتگو با پانا گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نگاه تربیتی سازمان دانش‌آموزی استان فارس، این مسئله در دستور کار قرار گرفته است و در تمامی ستادهای اسکان آموزش و پرورش در سراسر استان با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، غرفه‌های فرهنگی آموزشی آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: در این غرفه‌ها علاوه بر نگاه تربیتی، معرفی جاذبه‌های گردشگری مناطق نیز مدنظر قرار گرفته است، در همین راستا محتوای تولید شده توسط خبرنگاران پانا در خصوص معرفی اماکن مذهبی، گردشگری، تفریحی و تاریخی هر منطقه برای مسافران به نمایش درمی‌آید.

مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: برپایی نماز جماعت، برپایی موکب‌های افطاری ساده‌، رادیو نوروز، نمایشگاه بازی‌های فکری، نمایشگاه فعالیت‌های تشکیلاتی، اجرای سرودهای دانش‌آموزی و سایر برنامه‌های دیگر متناسب با بوم و فرهنگ هر منطقه از دیگر اقدامات این غرفه‌ها می‌باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار