مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هر سازمانی که رسانه‌ قوی‌تری در اختیار دارد در هر هدفی موفق خواهد بود

شهریار (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، دنیای امروز را دنیای جنگ رسانه‌ها خواند و گفت: امروز هر سازمانی که رسانه قوی‌تری دارد در هر هدفی موفق‌تر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد
هر سازمانی که رسانه‌ قوی‌تری در اختیار دارد در هر هدفی موفق خواهد بود

مسعود بهرامی در جمع مدرسین و فعالان رسانه و فرهنگیان با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «امروز در دنیا چالش‌ها و در‌گیری‌ها رسانه‌‌ای است،  پیش از آنکه موشک‌ها و پهپاد‌ها و هواپیماها و ابزار‌های جنگی در عقب راندن دشمن تاثیر بگذارند، رسانه‌ها هستند که بر ذهن و دل‌ها تاثیر می‌گذارند.» توجه به موضوع رسانه را برای همه مهم دانست و گفت: هر اتفاق خوب که افتاده در رسانه افتاده و هر اتفاق نگران‌کننده هم از دل رسانه برخاسته است.

وی با اشاره به این که دشمن با استفاده از رسانه، سعی در رسیدن به اهداف خود دارد، افزود: راهبرد دشمن برای زمین‌گیر کردن ما یک‌ هدف و آن هم افزایش انتظارات است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مورد افزایش انتظارات و راهبرد دشمن تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون و در این بیش از 40 سال، راهبرد دشمن همین بوده و در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... می‌چرخید و حتی در قیاس با کشور‌های دیگر چون امارات و عربستان و کشورهای اطراف آمریکا هم همینطور است.

وی با اشاره به اینکه باید از این ابزار رسانه‌ای برای  تحقق اهداف استفاده کرد، گفت: برای تحقق اهداف در حوزه تربیت و آموزش و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ابزار رسانه به روش درست استفاده کرد.

دانش‌آموزخبرنگاران: نازنین‌زهراسادات فضلی و ریحانه‌سادات فضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار