مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هر سازمانی که رسانه‌ قوی‌تری در اختیار دارد در هر هدفی موفق خواهد بود

شهریار (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، دنیای امروز را دنیای جنگ رسانه‌ها خواند و گفت: امروز هر سازمانی که رسانه قوی‌تری دارد در هر هدفی موفق‌تر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
هر سازمانی که رسانه‌ قوی‌تری در اختیار دارد در هر هدفی موفق خواهد بود

مسعود بهرامی در جمع مدرسین و فعالان رسانه و فرهنگیان با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «امروز در دنیا چالش‌ها و در‌گیری‌ها رسانه‌‌ای است،  پیش از آنکه موشک‌ها و پهپاد‌ها و هواپیماها و ابزار‌های جنگی در عقب راندن دشمن تاثیر بگذارند، رسانه‌ها هستند که بر ذهن و دل‌ها تاثیر می‌گذارند.» توجه به موضوع رسانه را برای همه مهم دانست و گفت: هر اتفاق خوب که افتاده در رسانه افتاده و هر اتفاق نگران‌کننده هم از دل رسانه برخاسته است.

وی با اشاره به این که دشمن با استفاده از رسانه، سعی در رسیدن به اهداف خود دارد، افزود: راهبرد دشمن برای زمین‌گیر کردن ما یک‌ هدف و آن هم افزایش انتظارات است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مورد افزایش انتظارات و راهبرد دشمن تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون و در این بیش از 40 سال، راهبرد دشمن همین بوده و در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... می‌چرخید و حتی در قیاس با کشور‌های دیگر چون امارات و عربستان و کشورهای اطراف آمریکا هم همینطور است.

وی با اشاره به اینکه باید از این ابزار رسانه‌ای برای  تحقق اهداف استفاده کرد، گفت: برای تحقق اهداف در حوزه تربیت و آموزش و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ابزار رسانه به روش درست استفاده کرد.

دانش‌آموزخبرنگاران: نازنین‌زهراسادات فضلی و ریحانه‌سادات فضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار