فرماندار ویژه شهرستان ری در روز قدس عنوان کرد:

اقدامات وحشیانه و دیوانه‌وار اسرائیل نشان‌دهنده حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک‌کش است

شهرری‌یک ( پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری، اقدامات وحشیانه اسرائیل را نشان‌دهنده حرکت رو به اضمحلال این رژیم دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات وحشیانه و دیوانه‌وار اسرائیل نشان‌دهنده حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک‌کش است

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با پانا ‌اظهار کرد: «سوال اصلی اینجا است که چرا سرزمین فلسطین از سوی یهودیان انتخاب شد، اعراب در ۷ هزار سال پیش از میلاد مسیح در این منطقه که بسیار آباد و زرخیز بود زندگی می‌کردند. حضرت ابراهیم خلیل نیز از سرزمین مکه به این منطقه مهاجرت کرد. حضرت موسی کلیم الله نیز در همین منطقه به مقام رسالت مبعوث شد و مردم را به دین الهی دعوت کرد‌. حضرت عیسی روح الله نیز در این منطقه متولد و به مقام رسالت مبعوث شدند و آیین الهی مسیح را ترویج کرد.»

وی افزود: «یهودیانی که خود را قوم برتر و دین خود را بالاترین دین می‌دانستند، به مخالفت با مسیحیت پرداخته و اختلاف و دشمنی از این نقطه آغاز گردید. به خواست و اراده خداوند مسیحیت در آن منطقه و دوران گسترش یافت و اکثریت مردم به سوی عیسی مسیح آمدند. به همین دلیل یهودیانی که منافع خود را در خطر می‌دیدند تصمیم به مهاجرت به سایر نقاط زمین گرفتند.»

باب الحوائجی ادامه داد: «پس از بعثت خاتم النبیین حضرت محمد «ص» نیز احترام و قداست منطقه قدس و بیت المقدس پابرجا بود و بعنوان قبله اول مسلمین جهان معرفی گردید تا زمانیکه به دستور الهی قبله مسلمین به کعبه مکرمه تغییر یافت. ‌پیشینه تاریخی غنی و موقعیت استثنایی اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی منطقه فلسطین سبب شد تا استعمار پیر در حدود ۷۵ سال قبل با نقشه‌ای شوم و باهدف تسلط بر منابع و منافع موجود در این نقطه از زمین با بهانه اینکه سرزمین فلسطین خواستگاه اصلی یهود بوده اقدام به جمع‌آوری و کوچاندن یهودیان آواره در سراسر جهان به سوی کشور فلسطین نمودند و با خیانت ابرقدرت‌های جهانی در سازمان ملل اقدام به تأسیس کشوری جعلی به نام اسرائیل نمودند.»

معاون استاندار تهران تصریح کرد: «حضرت امام خمینی «ره» از اولین علمای اسلام بودند که در سال ۱۳۴۲ و در سخنرانی تاریخی خود در مدرسه فیضیه به موضوع رژیم جعلی اسرائیل و خطرات آن برای دنیای اسلام برای مردم سخنرانی و به روشنگری پرداختند. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.»

باب لحوائجی اذعان کرد: «حضرت امام خمینی (ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی و درایت مثال زدنی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را بعنوان روز جهانی قدس و روزی برای خروش مسلمین و آزادیخواهان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سرنگونی رژیم منحوس صهیونیستی تعیین فرموده و آزادی قدس شریف را آغازی برای فراگیری حکومت صالحان و برافراشته شدن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله در تمامی کره خاکی معرفی نمودند.»

وی در ادامه گفت: «مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند رژیم جعلی اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. اگر امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با قساوت تمام روی به کشتن کودکان و زنان بیگناه غزه آورده و اقدامات وحشیانه ای همچون حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه آورده و به هیچ قانون و عهدنامه بین المللی پایبند نیست به خوبی بیانگر حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک کش می باشد.»

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: «امام خمینی «ره» فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. ملت ما ملت اقتدار، اسلام، عاشورا و امام حسین است و در مقابل ظلم و ستم خواهد ایستاد. ملت ما با شهادت فرزندانش نه تنها عقب نخواهد نشست بلکه حمله ور خواهد شد. ملت ما برای اسلام عزیز می خروشد و برای انتشار آن از همه چیز خود خواهد گذشت. مردم ایران اسلامی با خداوند متعال معامله کرده اند و چه معامله ای بهتر از دفاع از دین مبین اسلام.»

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: «امروز اعلام میکنیم که برای جانفشانی و گرفتن انتقامی که مولای ما حضرت امام خامنه ای عزیز فرموده اند ایستاده ایم و با تمام قوا آماده اجرای فرامین نایب بر حق امام عصر می باشیم و انشاالله انتقام شهدای عزیز ما در دمشق به زودی گرفته خواهد شد و سیلی محکمی بر چهره منحوس اسرائیل نواخته خواهد شد که برق آن چشمان آمریکایی ها و استکبار جهانی را کور خواهد کرد.»

دانش‌آموز خبرنگاران: ملیکا طالبی و سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار