منتظری در گفت‌وگو با پانا:

سفرهای استانی موجب افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت انسجام ملی می‌شود

تهران (پانا) - نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، سفرهای استانی رئیس جمهوری را مهمترین دستاورد دولت سیزدهم دانست و گفت سفرهای استانی موجب افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت انسجام ملی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سفرهای استانی موجب افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت انسجام ملی می‌شود

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در سال 1402، اظهار کرد: «یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی مردمی بودن کشور است. بر همین اساس دولتمردان و مسئولان باید با مردم ارتباط داشته باشند تا ضریب اعتماد آفرینی افزایش پیدا کند.»

وی افزود: «سفرهای استانی به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت، چند پیامد مهم به همراه دارد؛ موجب ارتباط صمیمی مردم و مسئولان می‌شود که سبب می‌شود مدیران ارشد تصویر روشنی از واقعیت اجتماع به دست آورند. اگر تصمیمگیران با مردم ارتباط نداشته باشند تصویر روشنی از خلاها، کاستی‌ها، نیازها و چالش‌ها به دست نمی‌آورند.»

وی اضافه کرد: «همچنین این سفرها موجب کارآمد شدن مدیران استانی می‌شود. زمانی‌ که سفرهای استانی با حضور رئیس جمهوری شکل می‌گیرد، استانداران و مدیران کل تلاش می‌کنند جد و جهد بهتر و مناسب‌تری برای تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو داشته باشند.»

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس بیان کرد: « درحیطه عدالت اجتماعی و اقتصادی، سفرهای استانی موثر خواهد بود. در سفرهای استانی آقای رئیس جمهور شاهد حضور حداکثری مردم هستیم که می‌توان نتیجه گرفت این سفرها موجب تقویت انسجام ملی می‌شود. این استقبال ها بازتاب جهانی دارد و امید را در سطح کشور تقویت می‌کند.»

وی با بیان اینکه سفرهای استانی آیت الله رئیسی موجب تقویت پیوند عاطفی مردم با رئیس جمهوری می‌شود، گفت: «سفر های استانی رئیس جمهور نقش مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی نظام و دلگرمی مردم به رشد و پیشرفت کشور دارد.»

منتظری در پایان خاطرنشان کرد: «مسئولان باید به موقع مصوبات سفرهای استانی را پیگیری کرده و به مردم پاسخگو باشند؛ این امر نقطه قوت دولت در میان افکار عمومی خواهد شد و موجب می‌شود مردم نقش خود را در مسیر توسعه کشور شاهد باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار