منتظری در گفت‌و‌گو با پانا:

شفافیت سبب می‌شود اطمینان بیشتری به افکار عمومی بازگردد

در موضوع دریافت خودرو توسط نمایندگان، بین واقعیت و آنچه که گفته شده، فاصله وجود دارد

تهران (پانا) - نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس با بیان اینکه در مجلس درخواست شده که موضوع دریافت خودرو شفاف به اطلاع مردم برسد، گفت شفافیت سبب می‌شود که قضاوت‌های نادرست برطرف شود و اطمینان بیشتری به افکار عمومی بازگردد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت سبب می‌شود اطمینان بیشتری به افکار عمومی بازگردد

غلامرضا منتظری در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به مسائل و‌ حاشیه‌های پیش‌آمده اخیر درباره دریافت خودرو، اظهار کرد: «اصل این روش، روش اشتباهی است، ما وظیفه داریم که قبل از هر اظهار نظر و موضع‌گیری، صحت و سقم آن را بسنجیم. باید به پیامدهای این اظهارات فکر کنیم. این اخبار اشتباه می‌تواند پیامدهای منفی برای ما داشته باشد.»

وی افزود: «بین واقعیت و آنچه که گفته شده، فاصله وجود دارد. در این مقطع زمانی هیچ رابطه‌ای بین خودرو و استیضاح وزیر صمت وجود نداشت و ما نیز در مجلس درخواست کردیم که اتفاقا اگر چیزی هست، منتشر شود. شفافیت سبب می‌شود که قضاوت‌های نادرست برطرف شود و اطمینان بیشتری به افکار عمومی ما بازگردد.»

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «این کار شتاب‌زده بود؛ ما باید ابتدا مسائل ملی را در نظر بگیریم و سپس اظهار نظر کنیم. دستگاه‌های قضایی باید این مساله را جدی پیگیری کنند و گزارش را شفاف به مردم اعلام کنند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «این روند، روند تخریبی است و با درخواست مقام معظم رهبری مغایرت دارد. طرح این مسائل موجب می‌شود که ذهنیت منفی علیه مجلس انقلابی ایجاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار