منتظری در گفت‌‌وگو با پانا:

سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در ساماندهی استعدادها و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان موثر باشد

بهترین قشری که در تحولات و آینده هر کشوری سهیم است، دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در نقش آفرینی دانش‌آموزان موثر باشد و توجه به این مجموعه به معنای بیمه کردن آینده کشور است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در ساماندهی استعدادها و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان موثر باشد

غلامرضا منتظری در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص استعدادیابی دانش‌آموزان توسط سازمان دانش‌آموزی، اظهار کرد: «اعتقاد من بر این است که بهترین قشری که در تحولات و آینده هر کشوری سهیم است، جوانان و نوجوانان و به صورت عمده دانش‌آموزان هستند. ما اگر به آینده کشور چشم دوخته‌ایم، باید به دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته‌ باشیم.»

وی افزود: «توجه به دانش‌آموزان، چند وجه دارد اعم از فراهم‌کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و فراهم‌کردن زمینه نقش‌آفرینی؛ اینجاست که سازمان دانش‌آموزی متولد می‌شود. با این هدف که استعدادهای شناسایی شده را ساماندهی و به تناسب علاقه و ظرفیت در حوزه‌ها از آن‌ها استفاده کند.»

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در نقش‌آفرینی دانش‌آموزان موثر باشد، گفت: «باید فهرستی از مطالبات دانش‌آموزان با استعداد داشته باشیم و موانع را از مقابل آن‌ها برداریم و چتر حمایتی را باز کنیم. هر چقدر به این مجموعه توجه کنیم، آینده کشور را بیمه کرده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار