محمدبیگی در گفت‌و‌گو با پانا:

مسئولان با همدلی، سنگ‌‌های بزرگ را از پیش پای ملت بردارند/ ضرورت مردمی‌سازی و ترویج سبک زندگی اصیل ایرانی

تهران (پانا) - نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت مردم به دنبال همدلی مسئولان هستند. با حضور همدلانه می‌توان سنگ‌های بزرگ را نیز از جلوی پای ملت برداشت و ان‌شاءالله افق‌های پیشرفت برای مردم باز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان با همدلی، سنگ‌‌های بزرگ را از پیش پای ملت بردارند/ ضرورت مردمی‌سازی و ترویج سبک زندگی اصیل ایرانی

فاطمه بیک‌پور - فاطمه محمدبیگی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «به لطف خدا بار دیگر مردم به ما اعتماد کردند که به عنوان خادمشان در خانه ملت حضور داشته باشیم.»

وی افزود: «در مجلس یازدهم از ۳۳ قانون مهمی که تدوین و تصویب شد، ۱۸ قانون اقتصادی بود که امیدواریم در مجلس دوازدهم، جوانه‌های امید و اثرات خوب اجرای این قوانین در سطح جامعه نیز دیده شود.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «برخی قوانین مانند جهش تولید و دانش‌بنیان، تسهیل در ارائه مجوزهای کسب و کار، بانکداری اسلامی، تغییر ساختار بودجه نتیجه عملکرد مجلس یازدهم درخصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.»

وی اضافه کرد: «حل مسائل کشور کار آسانی نیست، ما باید به دنبال مردمی‌سازی و ترویج سبک زندگی اصیل ایرانی باشیم.»

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده خاطرنشان کرد: «اولویت ما در مجلس دوازدهم، معیشت خانواده، مسکن خانواده و استحکام خانواده است. به نظر می‌‌رسد که در مجلس دوازدهم باید رویکرد وفاق و همدلی بین نمایندگان تقویت شود. همچنان مطالبه‌گر فعالیت‌های گسترده و شبکه‌ای خانواده‌محور در حوزه تقویت دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه هستیم؛ بر این اساس لازم است دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگسازی لازم برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در دستور کار خود قرار داده و تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.»

وی دوری نمایندگان مجلس از حواشی را ضروری دانست و گفت: «بعضا حرف‌های نامناسبی شنیده می‌شود که نشان از این دارد که ما نیازمند تذکر بیشتر برای همدلی هستیم. مردم به دنبال همدلی مسئولان هستند. با حضور همدلانه می‌توان سنگ‌های بزرگ را نیز از جلوی پای ملت برداشت و ان‌شاءالله افق‌های پیشرفت برای مردم باز خواهد بود.»

محمدبیگی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس است تا کارهای نظارتی را تقویت کنند، گفت: «در حوزه حمایت از رشد تولید نیز هر زمان که قوه مجریه نیاز به قانونگذاری و حمایت داشته باشد، دولت را حمایت خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار