زارع در گفت‌وگو با پانا:

اولویت مجلس باید معیشت و اشتغال جوانان باشد/ عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن همکاری قوا هستند

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه هرچه مجلس از حواشی به دور باشد، بهتر می‌تواند به رفع مسائل بپردازد، گفت اولویت مجلس باید معیشت، اشتغال جوانان، مسکن، جوانی جمعیت و فضای کسب و کار باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
 اولویت مجلس باید معیشت و اشتغال جوانان باشد/ عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن همکاری قوا هستند

پارمیدا یاوری - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی 17 اسفند ماه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، روی کار آمدن هر مجلس جدید را شیرین و همراه با رویش امیدهای تازه و چشم‌ اندازهای جدید برای کشور دانستند و فرمودند: حضور نمایندگان جدید در کنار نمایندگان ادوار قبل که ترکیبی از نوآوری و تجربه است، سرمایه‌ ای با ارزش و خونی تازه در رگ‌های مجموعه سیاسی است.

ایشان در تذکری مهم، سخنان اختلاف‌ انگیز، دعوا راه‌ انداختن‌ها و ستیزه‌ گری‌های دشمن‌ پسند را موجب تلخ شدن شیرینی تشکیل مجلس جدید خواندند و فرمودند: منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.

رحیم زارع، نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به این فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: «مجلس نهادی است که در آن باید بحث‌های کارشناسی اولویت داشته باشد و ریل گذاری برای رفع مسائل کشور صورت گیرد. هرچقدر نمایندگان به سمت حاشیه بروند، کیفیت کار مجلس کاهش می‌یابد.»

وی افزود: «عده ای نیز به دنبال این هستند که مجلس موفق نباشد و همکاری قوا را زیر سوال ببرند. اهدافی که پیش بینی شده در حوزه قانونگذاری، نظارت و پیشبرد اهداف نظام باید مورد تاکید تمامی نمایندگان قرار گیرد.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «اولویت مجلس باید معیشت، اشتغال جوانان، مسکن، جوانی جمعیت و فضای کسب و کار باشد؛ هرچه از حواشی به دور باشیم بهتر می‌توانیم به این اهداف دست یابیم.»

زارع به اقدامات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت:‌ «مجلس یازدهم در حوزه های مختلف مانند قانون تولید دانش بنیان، قانون جهش مسکن، جوانی جمعیت و تامین منابع مالی پایدار تلاش های زیادی صورت گرفت که ان‌شالله در اجرا نیز هماهنگی صورت گیرد تا با هم افزایی شاید پیشبرد امور باشیم.»

خبرنگار: پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار