مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

نجات جان نوجوان خدابنده‌ای در راهپیمایی روز قدس توسط نجاتگران هلال احمر

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت نجاتگران هلال احمر شهرستان خدابنده به کمک نوجوانی شتافتند که در راهپیمایی روز قدس دچار تشنج شده بود.

کد مطلب: ۱۴۶۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نجات جان نوجوان خدابنده‌ای در راهپیمایی روز قدس توسط نجاتگران هلال احمر

حکمت‌الله هاشمی با بیان این مطلب افزود: نوجوان 17 ساله‌ای در راهپیمایی روز قدس در محوطه حرم قیدار نبی(ع) دچار بیهوشی و تشنج می‌شود که بلافاصله نجاتگران حاضر در این مراسم به کمک وی می‌شتابند.

وی تاکید کرد: با اقدام به‌موقع و سریع نجاتگران هلال احمر، علائم حیاتی این نوجوان قیداری، کنترل و سپس اقدامات کمک‌های اولیه در تشنج انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران این مصدوم را در حالت ریکاوری قرار داده و مجدد علائم حیاتی و فشار خون کنترل می‌شود که پس از به هوش آمدن، هماهنگی و تماس با اورژانس انجام شده و این فرد به بیمارستان منتقل می‌شود.

هاشمی از اقدام به‌موقع و سریع نجاتگران خدابنده‌ای در انجام اقدامات و کمک‌های اولیه مربوط به تشنج بر این نوجوان خدابنده‌ای قدردانی کرد.

وی از انجام تست فشار خون بیش از 450 نفر از روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: انجام این تست‌ها توسط امدادگران و تیم توانا (نجاتگران خانم) انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 355 امدادگر، نجاتگر و پرسنل هلال احمر استان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و 25 دستگاه خودرو در این مراسم به‌کارگیری شده بود.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت جوانان نیز هفت چادر فضای دوستدار کودک در سطح شهرستان‌های استان برپا کرده بودند، اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها با مشارکت و همکاری 360 عضو جوان دختر و پسر، 4 هزار و 700 نفر خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این فضا کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس با موضوع قدس و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نقاشی کشیدند و نقاشی روی صورت نیز توسط اعضای جوانان برای آن‌ها انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار