نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مربیان پرورشی دلسوزانه در امور تربیتی نقش‌آفرینی کنند

زنجان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مربیان و معلمان همچون شمعی هستند که دانش‌آموزان را از تاریکی جهل نجات می‌دهند، از مربیان پرورشی خواست تا در اجرای امور تربیتی در مدارس دلسوزانه نقش‌آفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی دلسوزانه در امور تربیتی نقش‌آفرینی کنند

آیت‌الله علی خاتمی در دیدار فعالان حوزه تربیتی که به‌مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد، گفت: بحث پرورش، تنها موضوعی است که تعطیل نمی‌شود و در تمام زمان‌ها در جریان بوده است.

وی افزود: نقش مربیان تربیتی در دوران کرونا کمرنگ شده بود که باید با تلاش مضاعف این کمبود جبران شود.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مربیان پرورشی باید دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود بدانند و برای آن‌ها دلسوزی کنند.

وی ادامه داد: معلمان و مربیان پرورشی باید همانند شمعی بسوزند و دانش‌آموزان را از تاریکی جهل نجات دهند تا با راهنمایی دقیق دانش‌آموزان را به راه روشن هدایت کنند.

در این دیدار همچنین علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بعد از تاسیس نهاد مبارک امور تربیتی، شاهد فراز و نشیب‌هایی در حوزه تربیتی طی سنوات گذشته بودیم که مثال بارز آن دوران کرونا بود.

وی ادامه داد: در 2 سالی که در  خدمت آموزش و پرورش بوده‌ایم، سعی شده تا نگاه فرهنگی و تربیتی در مدارس پررنگ شود.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و زحمات همکاران فرهنگی و مربیان پرورشی مدارس نقصان دوران کرونا و سال‌های گذشته برطرف شود.

همچنین در این نشست از ۶ نفر دانش‌آموز خبرنگار فعال پانا تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است روز یکشنبه ۱۳ اسفند مدیرکل، معاون پرورشی، روسا و معاونین نواحی ۱ و ۲، کارشناسان ادارات و سازمان دانش‌آموزی و جمعی از خبرنگاران دانش‌آموز خبرگزاری پانا با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار