دی+ر ددار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با وزیر آموزش و پرورش ترکمنستان بررسی شد:

دیپلماسی مهارتی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ترکمنستان

بجنورد(پانا) _ دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با وزیر آموزش و پرورش ترکمنستان در خصوص دیپلماسی مهارتی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ترکمنستان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دیپلماسی مهارتی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ترکمنستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، در آیین افتتاح رقابتهای بین المللی ریاضی ترکمنستان با حضور نمایندگانی از ۱۳ کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانم بایرام گُل آراز دُردیُوا وزیر آموزش و پرورش این کشور دیدار و گفتگو کرد.

ابوالقاسم اکبری در این دیدار با ابلاغ سلام و احترام وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، از رئیس جمهور ترکمنستان آقای سردار بِردی محمداُف، وزارت آموزش و پرورش این کشور و کمیته برگزاری، بابت میزبانی رویداد علمی رقابتهای ریاضی، تقدیر کرد و با بیان اینکه مرزهای دو کشور، مرزهای صلح و دوستی و پیوند مردم ایران و ترکمنستان، عمیق، کهن و دیرینه است، گفت: آماده تقویت همکاریها با این کشور به ویژه با استان هم مرز آخال در زمینه دیپلماسی مهارتی، المپیادهای علمی و رویدادهای ورزشی دانش آموزی مشترک هستیم.

خانم بایرام گل آراز دردیوا نیز با تشکر از حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رویداد بین المللی، از تقویت ارتباطات آموزشی، علمی و ورزشی دانش آموزی استقبال و برای برگزاری رویدادهای مشترک بیشتر اعلام آمادگی کرد.

تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی با هدف حضور در رقابتهای بین المللی ترکمنستان به این کشور سفر کرده است. این رقابتها با حضور ۱۳ کشور در شهر آرکاداغ برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار