پرواز بجنورد به عشق آباد دایر شد

تهران (پانا) - در مکاتبه‌ای از سوی معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خطاب به استاندار خراسان شمالی عملیات اجرایی برقراری پرواز بجنورد به عشق آباد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پرواز بجنورد به عشق آباد دایر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی، به دنبال اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری ۲ پرواز هفتگی از بجنورد به عشق آباد و بالعکس، و مکاتبه با استاندار خراسان شمالی، عملیات اجرایی برقراری این پروازها آغاز شد. محمدعلی شجاعی روز دوشنبه اظهار داشت: ایجاد و گسترش مراودات با کشورهای آسیایی نظیر ترکمنستان از جمله سیاست‌های توسعه‌ای استان است.

وی بدون اشاره به زمان برقراری این پروازها گفت: برقراری پروازهای مستقیم از بجنورد به عشق آباد می‌تواند ضمن آسان‌سازی آمد و شد به کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی فصل جدیدی در برنامه‌های توسعه استان و کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: پس از سفر سال گذشته به ترکمنستان و امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف، اجرایی شدن آنها در دستور کار جدی استان قرار گرفت که روز گذشته در نشست با رییس هیات مدیره و مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقراری این پروازهای هفتگی مسیر بجنورد-عشق آباد و بالعکس قطعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار