استاندار خراسان شمالی:

ساخت مسکن ایثارگران به‌صورت ویژه باید پیگیری شود

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی، ساخت مسکن ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ساخت مسکن ایثارگران ضرب‌الاجل یک‌ماهه به مدیرکل راه و شهرسازی استان می‌دهم زیرا مسکن ایثارگران بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مسکن ایثارگران به‌صورت ویژه باید پیگیری شود

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین‌نژاد در نشست با مدیرکل بنیاد شهید استان به مناسبت روز شهید افزود: عزت جمهوری اسلامی را مدیون ایثارگران هستیم. لذا ساخت مسکن ایثارگران، خط قرمز ماست و در غیر این صورت برخورد جدی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ساخت مسکن ایثارگران باید به‌صورت ویژه پیگیری شود، اظهار داشت: همیشه باید قدردان صبوری خانواده‌های ایثارگران و شهدا باشیم.

حسین‌نژاد، پیشرفت قابل توجه در ساماندهی گلزارهای شهدا را تحسین کرد و گفت: اشتغال خانواده‌های ایثارگران با تاسیس شرکت و واحدهای تولیدی انجام شود تا در عرصه تولید و اقتصاد مشارکت کنند. لذا مردمی بودن اقتصاد در فرزندان شهدا و ایثارگران را باید جست‌وجو کرد‌.

وی خاطرنشان کرد: با جان و دل در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان نیز گفت: روز شهید نباید در روز و ماه خلاصه شود بلکه همه روزها متعلق به شهدا است. زیرا نباید ایثارگری ها و جانفشانی‌های شهدا و خانواده‌های آنان را فراموش کرد.

محمدزاده با بیان اینکه گام‌های موثری برای حل مشکلات جامعه ایثارگری باید برداریم، تاکید کرد: استاندار در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیشقدم بوده است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از برنامه‌های محوری بنیاد شهید است، گفت: از ابتدای سال جاری با ۱۱۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگر دیدار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: برای ساماندهی ۸ درصد باقیمانده گلزارهای شهدا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تاکنون ۹۲ درصد گلزارهای شهدا ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسکن ایثارگران از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ایثارگران است که تاکنون اقدامات شایسته‌ای انجام نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار