مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

راه شهیدان به اوج قله ارزش‌های خدایی منتهی می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت: راه شهیدان به قله‌ای منتهی می‌شود که اوج آن ارزش‌های خدایی است.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
راه شهیدان به اوج قله ارزش‌های خدایی منتهی می‌شود

رمضانعلی مسعودی‌نژاد در یادواره شهدای معلم که در تالار ابن هیثم  مشهد مقدس برگزار شد، ضمن قدردانی از شرکت‌کنندگان در این مراسم خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان که در این محفل حضور دارید در مدارسی درس می‌خوانید که فرزندان شهدا روزی اکثریت بودند و در جایگاهی که روزی، پرورش‌دهنده شهیدان بوده قرار دارید.

وی گفت: همیشه یادواره می‌گیریم و یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم و مقام معظم رهبری نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را بالاتر از هر چیز می‌دانند. زمانی که از شهیدان یاد می‌کنیم باید به این فکر کنیم که یاد شهیدان چه تاثیری بر زندگی و رفتار ما دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد مقدس خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شما امروز حضور دارید نه فقط به خاطر شرکت کردن در این محفل بلکه به خاطر اینکه بدانید شهیدان چه  شرایط و خصوصیتی داشتند که شهید شدند. آیا واقعاً شهید شدن به این راحتی است؟ آیا ما می‌توانیم یک الگو و رفتاری از شهید را داشته باشیم که در زندگی‌مان نقش داشته باشد؟

مسعودی‌نژاد گفت: امروز شما دانش‌آموزان هستید که باید راه شهیدان را ادامه دهید. وقتی شهیدان ما الگو هستند به این معنا نیست که فقط نام شهید دارند بلکه به عنوان فردی هستند که اعتقادات، باورها و رفتارشان در زندگی ما نقش دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد مقدس تصریح کرد: راه شهیدان، راهی است که می‌تواند ما را به نقطه نور برساند، همان جایی که شهدا به آن رسیدند. شهدا مانند ما انسان‌های عادی بودند و کسانی که امروز در دنیا علیه ظلم و استکبار و استثمار مقاومت می‌کنند و می‌جنگند، ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه می‌بینیم که چگونه مردم فلسطین در برابر ظلم دشمنی چون اسرائیل مبارزه می‌کنند، بدون اینکه از مقاومتی کاسته شود، گرسنگی می‌کشند، تشنگی و آوارگی تحمل می‌کنند، خانه و کاشانه ندارند اما از آرمان‌هایشان دفاع می‌کنند و این به خاطر این است که فهمیدند باید مقاومت و مبارزه کرد تا بتوانند به اوج برسند و پاداشش را خواهند گرفت.

وی افزود: در شرایطی نیستیم که بخواهیم برای دنیا تعیین تکلیف کنیم اما مطمئن باشید که ملت ما برای دنیا تعیین تکلیف کرده و همه این راه را ادامه خواهند داد. روزی ما جرات نداشتیم یک شلیک کنیم اما امروز در دریا و هوا و زمین و در ماورای دنیا به هر کجا نگاه کنید ما قدرت خود را نشان دادیم و با اقتدار و سربلندی از ایران و ایرانی بودن و اسلامی بودن خود دفاع می‌کنیم.

دانش‌آموز خبرنگاران: محدثه رمضانی، سنا مومن

نویسنده : سنا مومن خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار