معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۶ مشهد مقدس:

تقویت تفکر خلاق دانش‌آموزان درایام نوروز

مشهد(پانا) _ معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت: فعالیت‌های یادگیری دانش آموزان در ایام نوروز به صورت تقویت تفکر خلاق است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت تفکر خلاق دانش‌آموزان درایام نوروز

مهناز تجعفری معاون آموزش ابتدایی ناحیه 6 مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا؛ ضمن تبریک بهار طبیعت که مصادف با بهار قرآن است گفت: در حوزه ابتدایی در سال‌های قبل همیشه پیک‌های دانش‌آموزی را برای دانش آموزان درنظرمی گرفتیم.
وی عنوان کرد: استان خراسان رضوی امسال به صورت متفاوت در بحث برنامه‌ریزی عمل کرده و در رابطه با اوقات فراغت دانش‌آموزان برای تعطیلات نوروزی ۴۰۳ طرح جدیدی ارائه داد.
وی بیان کرد: قرار نیست دانش آموزان با دفتر و کتاب و موارد این چنینی ارتباط داشته باشند بلکه در کنار آن باید فعالیت های یادگیری دانش‌آموزان به صورت تقویت تفکر خلاق باشد و مثل سال‌های قبل حالت پیک‌های نوروزی نباشد.
او گفت: در این خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت روابط بین خانواده، فرصت خوبی برای دانش‌آموزان است که بتوانند در کنار خانواده ارتباط بهتری با اعضا داشته باشند.
تجعفری اضافه کرد :استفاده از اوقات معنوی افطار و سحر ،فرصت خوبی است که دانش آموزان در کنار خانواده این آزمایش و امتحان را داشته باشند مخصوصاً دانش‌آموزانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند.

دانش آموز خبرنگار:سنامومن

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار