رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد:

دانشمندانی که موشک‌ها را ساختند در تشکل‌هایی مثل پیشتازان عضو بودند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت: دانشمندانی که موشک‌ها را ساختند، روزی عضو تشکیلاتی مثل پیشتازان بودند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانشمندانی که موشک‌ها را ساختند در تشکل‌هایی مثل پیشتازان عضو بودند

مرتضی نظرنژاد در حاشیه اردوی تشکیلاتی دختران سرزمین آفتاب گفت: دانش‌آموزان در اردوها خیلی از موضوعات مثل کار گروهی را یاد می‌گیرند که در کنار هم بتوانند مشکلات را حل کنند.

نظرنژاد ضمن اشاره به پیروزی جبهه اسلام و انقلاب در مقابل جبهه کفر گفت: وعده‌ای صادق بود که کفار بدانند ظلم، پایدار نخواهد بود و توسط مردان و زنان ایران‌زمین به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سیلی محکمی خواهد خورد و زمانِ بزن در رو گذشته است.

وی افزود: توسط مردان ایران‌زمین اثبات شد که نباید به ایران چپ نگاه کنند. عزیزانی که این موشک‌ها را ساختند، دانش‌آموزانی مثل شما بودند، پشت همین میزهایی که شما درس می‌خوانید درس خواندند.

نظرنژاد اضافه کرد: آن‌ها در تشکل‌هایی مثل پیشتازان عضو بودند و کار گروهی را یاد گرفتند و فضیلت‌های چهارده‌گانه را آموختند و حالا شدند سربازانی برای کشور عزیزمان که به آن‌ها می‌بالیم.

وی اشاره کرد: اگر پشتکار و همت این سربازان و دانشمندان نبود به اینجا نمی‌رسیدیم. ان‌شاءالله شما دختران گل در این اردوها آموزش‌هایی را که می‌بینید از جمله اتحاد و کار گروهی برای سلامت خود و جامعه به کار ببندید و در آینده در هر شغلی قرار گرفتید، مثل سربازان امروز شما هم در حوزه‌های مختلف، مایه مباهات کشور عزیزمان شوید.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد گفت: مطمئن هستم این اتفاق را رقم می‌زنید. امروز نشان دادید خوش‌اخلاق، بااستعداد و توانمند هستید و باعث سربلندی خانواده و مدرسه خواهید شد.

دانش‌آموزخبرنگاران: مه‌گل حبیبی، هاجر ازقندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار