اولین نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای هنرجویان خراسان رضوی افتتاح شد

مشهد(پانا)- افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان و عرضه مستقیم محصولات به میزبانی آموزی و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای هنرجویان خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری پانا،  آیین افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان های فنی حرفه‌ای و کاردانش و عرضه مستقیم محصولات تولید شده توسط هنرجویان و دانش آموزان  با حضور سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضایی معاون آموزش متوسطه و دیگر روسا و کارشناسان  اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

سیدامیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار پانا گفت: این نمایشگاه  در راستای حمایت از آموزش همراه با تولید و با هدف حمایت از هنرجویان خلاق،  کارآفرین و نوآور آغاز به کار نموده است .

وی افزود : استفاده از تمام ظرفیت‌های حقیقی و مجازی برای کمک به تبلیغ و عرضه هرچه بیشتر محصولات تولید شده توسط دانش آموزان و هنرجویان از اهم پیگیری‌های لازم برای افزایش و ادامه پیدا کردن این مسیر توسعه دهنده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ اسفند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از نمایشگاه واقع در خیابان امام خمینی، حدفاصل ایستگاه سراب و میدان شهدا، جنب اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بازدید داشته باشند .

دانش آموز خبرنگار :شیرین نوبخت

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار