آغاز ثبت نام آزمون کاردانی پیوسته هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از 19 خرداد 98

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون کاردانی پیوسته هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از 19 خرداد 98 آغاز و تا 26 خرداد ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۱۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام آزمون کاردانی پیوسته هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از 19 خرداد 98

حمید رضا رخشانی اظهار کرد: ثبت نام آزمون کاردانی پیوسته هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از تاریخ 19 لغایت26خرداد ماه انجام می شود که تعداد 9 رشته از طریق آزمون در مورخ 26 خرداد پذیرش و داوطلبان سایر رشته ها، بدون آزمون و صرفاً بر اساس معدل کل دیپلم پذیرش می شوند.

او افزود: دانش آموزان یا فارغ التحصیلان شاخه تحصیلی نظری (تجربی، ریاضی، انسانی و معارف) نیز می توانند در کنکور کاردانی پیوسته فنی حرفه ای هم از طریق پذیرش با آزمون و هم پذیرش بدون آزمون(صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) ثبت نام نمایند که مطابق دستورالعمل سازمان سنجش تناسب بین نوع دیپلمِ رشته های نظری و پذیرش در رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای مشخص شده است.

معاون آموزش متوسطه استان در پایان خاطر نشان کرد: در کنکور سراسری رشته های نظری نیز دانش آموزان دیپلم نظام جدید کاردانش و فنی حرفه ای می توانند متقاضی هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، انسانی و معارف اسلامی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار