کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدارس غیردولتی در نمایشگاه قرآن و عترت برنامه‌های بسیار ارزشمندی ارائه دادند

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی‌ گفت‌ خوشبختانه در نمایشگاه قرآن و عترت امسال با حضور مدارس غیردولتی در سالن انوری شاهد برنامه‌های بسیار خوب و ارزشمندی بودیم.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی در نمایشگاه قرآن و عترت برنامه‌های بسیار ارزشمندی ارائه دادند

محمد طیبی‌؛ کارشناس مسئول مدارس و مراکزغیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به پانا ادامه داد: این برنامه ها در راستای دغدغه مندی مدارس در رویکرد تحولی آنهاست و هرچند همه مدارس رویکرد تحولی دارند، اما این دغدغه در برخی مدارس بیشتر است.

طیبی اضافه کرد: اجرای این برنامه ها نشان می دهد که کارهای ارزشمندی در کف مدرسه در حال شکل گیری است، چه در مسیر اسناد بالادستی آموزش و پرورش، چه به عنوان وظایفی که در حوزه ی تعلیم و تربیت بر عهده ی آنهاست و ما باید قدر این فعالیت های ارزشمند را بدانیم.

وی افزود: ما در میان مدارس غیردولتی مدارسی داریم که نگاه دینی بسیار قوی دارند و برپایی چنین نمایشگاهی در حوزه ی قرآن و عترت ضروری بود تا این عزیزان بتوانند حضور پیدا کنند و کارهای خود را ارایه دهند.

کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان ضوی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های رسانه ای دانش آموزان، خاطرنشان کرد: امروز در حوزه ی رسانه ما به لشکرهای مختلفی نیاز داریم و فعالیت های فردی دیگر پاسخگو نیست.

طیبی ادامه داد: امروز رسانه از حالت رسمی خارج شده است و ما باید با تقویت رسانه در حوزه های مختلف در حقیقت به جنگ دشمن برویم، چون دشمن با قدرت در این حوزه وارد شده و به دنبال آسیب زدن است.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار