سرپرست معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری:

ارزش علم و دانش و دانایی با بخشش افزوده خواهد شد

تهران (پانا) - سرپرست معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری با استفاده از سخنان امیرالمومنین در نهج البلاغه ارزش علم را به مراتب بیشتر از ثروت دانست و افزود ارزش علم با بخشش و زکات افزوده خواهد شد اما ثروت چنین خاصیتی ندارد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزش علم و دانش و دانایی با بخشش افزوده خواهد شد

جشن بزرگ فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در سالن گوته با حضور معلمان نمونه ومدیران پیشکسوت و مسئولین آموزش و پرورش منطقه چهارده برگزار شد.

در این برنامه سعید محمدی سرپرست معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در بین معلمین نمونه و مدیران بازنشسته هفته معلم را به آنها تبریک گفت و افزود: امیدوارم خدای متعال در مسیر ائمه اطهار و معصومین؛ معلمین ما را حفظ کند و بتوانید همواره دانشمندان بزرگی را تربیت و به جامعه معرفی کنید.
وی همچنین از حکمت امیرالمومنین در نهج البلاغه یاد کرد و عنوان کرد: حضرت علی (ع) فرمودند مردم سه دسته‌اند، دسته اول دانشمندان خدا ترس، دسته دوم کسانی که در راه نجات بشریت در حال علم‌آموزی هستند و دسته سوم همچون پشه‌هایی سرگردانند! و نیز علم بهتر از ثروت است زیرا که علم از تو محافظت می‌کند اما در خصوص ثروت این تو هستی که باید از آن محافظت کنی. همچنین که ثروت با بخشش از آن کسر خواهد شد اما علم با بخشش به آن افزوده خواهد شد.
در پایان این مراسم، قاسم بیانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم از حاضرین این جلسه تشکر کرده و به تجلیل از مدیران بازنشسته و معلمین نمونه با هدیه و لوح تقدیر پرداخت.

نویسنده : ندا کیایی عکاس : ابوالفضل افلاک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار