دانش آموزان دبستان شاهد دخترانه امام سجاد (ع) منطقه ۱۴ تهران، گل کاشتند

دست های کوچک، نیت بزرگ

تهران (پانا) - دانش آموزان مدرسه امام سجاد(ع) منطقه 14 با دستان کوچک خود، نیت بزرگ و قلبی به وسعت دریا، موجب آزادی دو نفر از زندان شدند و ما می توانیم را اینگونه صرف کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دست های کوچک، نیت بزرگ

دانش آموزان دبستان شاهد دخترانه امام سجاد (ع) منطقه 14 با کمک نقدی به انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان خراسان جنوبی موجب آزادی دو نفر شدند. این دانش آموزان در آخرین روزهای هفته امور تربیتی، به نوعی نقش مدیر با رویکرد تربیتی را در عمل به نمایش گذاشته و در حرکتی کم نظیر، دست در دست هم موجبات این اقدام خداپسندانه را فراهم کردند.

محققی نیا، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حمایت های خالصانه و ارزشمند خیرین کوچک، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در مدارس در حال ترویج است، اشائه فرهنگ کمک به همنوع و همدلی است که در قالب پویش‌های دانش آموزی ویژه در حال شکل گیری است.

محققی نیا افزود: با همت مدیر و دانش آموزان دبستان شاهد دخترانه امام سجاد (ع) منطقه چهارده تهران و جمع آوری کمک های نقدی در قالب پویش آزادی زندانیان نیازمند با سخاوت این دانش آموزان دو نفر زندانی که شرایط ستادیه را نداشته با همکاری انجمن آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار