وزیر آموزش‌و‌پرورش خبر داد:

تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی در سمنان

سمنان به همت آموزش‌و‌پرورش دولت سیزدهم صاحب استخر دانش‌‌آموزی شد

تهران (پانا) - سمنان تنها مرکز استان محروم از استخر دانش‌آموزی بود که این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم و دیگر مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی در سمنان

در آیینی با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استخر دانش‌آموزی سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید. این استخر در زمینی به وسعت ۴هزار و۱۰۰متر مربع و با زیربنای ۸۹۶متر مربع در سمنان احداث شده است.  صحرایی در این مراسم گفت: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان سمنان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌الله رئیسی به استان است.

وزیر آموزش و پرورش از اعتبار هزار میلیارد تومانی برای تقویت بنیه آموزشی خبر داد و افزود: در این دوره از سفرها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

صحرایی با بیان اینکه شاهد شکوفا شدن آثار اجرای سند تحول بنیادین در این استان هستیم، گفت: این موضوع مایه امیدواری است؛ در حال حاضر برنامه آموزش و پرورش ارتقای عدالت در مفهوم عام است یعنی هرجا سرانه استان از سرانه کشور پایین‌تر باشد، در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی اقدام به تقویت کنیم.

وی بر تقویت دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است، همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار