حماس در واکنش به کشف گور دسته جمعی در خان یونس:

حمایت آمریکا از اسرائیل باعث جنایات هولناک این رژیم شده‌است

تهران (پانا) - جنبش حماس در واکنش به کشف گور دسته جمعی حاوی پیکرهای بیش از ۵۰ فلسطینی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان‌یونس، گفت: اگر حمایت نامحدود سیاسی و نظامی آمریکا از رژیم اسرائیل نبود، جنایات هولناک ارتش این رژیم ادامه نمی‌یافت.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت آمریکا از اسرائیل باعث جنایات هولناک این رژیم شده‌است

به گزارش رسانه های فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) با صدور بیانیه ای افزود: گور دسته جمعی جدیدی در مجتمع پزشکی ناصر کشف شد و حاوی پیکرهای بیش از ۵۰ شهید در سنین مختلف است.

در ادامه این بیانیه آمد که آنها اعدام و با بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در زیر خاک حیاط مجتمع یاد شده دفن شدند. گورهای دسته جمعی فراوانی که به ویژه در حیاط بیمارستان ها پیدا شدند، بار دیگر بر حجم گسترده جنایات افزود و درنده خویی ارتش رژیم صهیونیستی را اثبات کرد.

حماس اضافه کرد که کشف این گور دسته جمعی جدید، سوال هایی را درباره سرنوشت هزاران فلسطینی که پس از عقب نشینی ارتش این رژیم فاشیست از مناطق غزه، همچنان مفقود هستند، ایجاد می کند.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد که اگر حمایت نامحدود سیاسی، نظامی و پوششی دولت بایدن رئیس جمهوری آمریکا از این رژیم فاشیست طی بیش از ۶ ماه اخیر نبود، جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در زمینه کشتار دسته جمعی غیرنظامیان بی دفاع اعم از کودکان، زنان و سالمندان در بیمارستان ها، پناهگاه ها، مراکز آوارگان، چادرها و محله های مسکونی ادامه نمی یافت.

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد امروز از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

کشف گور دسته جمعی ساعاتی پس از آن رسانه ای شد که رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه «نور شمس» در کرانه باختری طی ۲ روز گذشته تاکنون ۱۴ جوان فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در یکصد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه ساکنان نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) به این منطقه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار