کنعانی:

رژیم اسرائیل نه درمقابل حماس بلکه دربرابر ملتی تاریخی ایستاده‌ است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت خارجه گفت رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رژیم اسرائیل نه درمقابل حماس بلکه دربرابر ملتی تاریخی ایستاده‌ است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اذعان یک مقام سابق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم جنگ با حماس را باخته، در فضای مجازی ایکس نوشت: این رژیم و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در مقابل ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت، افزود: این رژیم جعلی ۳۱ هزار انسان شامل ۲۲ هزار زن و کودک را طی ۵ ماه در نوار غزه کشت، اما با کشتن هر انسان فلسطینی، مسئله فلسطین زنده‌تر شد و جای خود را در جهان و افکار عمومی دنیا بیش از قبل بازیافت.

کنعانی بیان کرد: «اسحاق بریک» سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه معاریو نوشته است: در جنگ با حماس شکست خوردیم، همپیمانان خود را از دست می‌دهیم، هدف نابودی حماس از دستور کار ما خارج شده و دیگر نمی‌توانیم گروگان‌ها را بازگردانیم. پیش از این هم «دان حالوتس» رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم به این موضوع اذعان کرده و گفته بود که اسراییل جنگ علیه حماس را باخته است. یائیر لاپید رهبر احزاب مخالف کابینه این رژیم هم بارها به نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم گفته بود که در جنگ شکست خواهید خورد و نمی‌توانید اسرا را بازگردانید.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: بی‌تردید آینده از آن فلسطین و ننگ و بدنامی ابدی از آن رژیم اسرائیل است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار