جهاد اسلامی: اسرائیل در نابودی مقاومت شکست خورده است

تهران (پانا) - یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت و بازگرداندن اسرایش شکست خورد و جایگاه این رژیم پس از جنگ در منطقه و جایگاه تنزل پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جهاد اسلامی: اسرائیل در نابودی مقاومت شکست خورده است

محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه تاکید کرد: اسرائیل در نابود کردن مقاومت شکست خورد و موفق نشد حتی یک اسیر را بازگرداند.

الهندی اظهار کرد: تمسخرآمیز است آمریکایی که سلاح در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد تا افراد بی‌دفاع را به قتل برساند، با هواپیما برای فلسطینی‌ها غذا ارسال می‌کند!

این رهبر جهاد اسلامی با اشاره به نگرانی آمریکا از گسترش درگیری در منطقه گفت: واشنگتن به دنبال آتش‌بسی برای خارج کردن اسرا است نه متوقف کردن درگیری.

وی تصریح کرد: مذاکرات جاری در واقع مذاکرات میان دولت آمریکا و کابینه اسرائیل است و مذاکرات واقعی با مقاومت وجود ندارد.

وی افزود: حتی اگر توافق آتش‌بس در غزه تصویب شود، درگیری به ویژه علیه رفح هرگز متوقف نخواهد شد و چه توافق آتش‌بس انجام شود چه نه، نبرد سیاسی ادامه دارد و طرف‌های منطقه و خارج از آن تلاش خواهند کرد مقاومت را تسلیم کنند.

الهندی با اشاره به اینکه این تقابل، ملت فلسطین را در مواجهه با چالش‌های آتی و در راس آنها رژیم صهیونیستی استوارتر، قدرتمندتر و قوی‌تر خواهد کرد، تاکید کرد: هر کسی در منطقه که از مقابله با اسرائیل امتناع کند، برده آن و آمریکا خواهد شد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین گفت: پس از این جنگ جایگاه اسرائیل در منطقه و جهان کاهش خواهد یافت و ما برای همیشه نژادپرستی را همراه با ناتوانی کشورهای عربی دفن خواهیم کرد.

وی افزود: حاکمیت‌های عربی ثابت کردند که هیچ ارزشی نداشته و یا ناتوان و خاموش هستند و یا همدست هستند چون مقاومت را خطری علیه منافع خود می‌بینند، نقاب‌ها پایین افتادند و حاکمیت‌های عربی با نابودن کردن عناصر منطقه چهره‌شان رسوا شد.

الهندی ادامه داد: از اعراب می‌خواهیم چه در مورد گذرگاه‌ها و چه واردات کالا،‌با ما همانطور برخورد کنند که با اسرائیل تعامل دارند.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: آنچه مردم و امت ما را حفاظت می‌کند، همین مقاومت است که پس از ۱۵۰ روز کشتار و تخریب هر آنچه روی زمین و زیر زمین است، هنوز در میدان کنترل را در دست دارد و رژیم صهیونیستی با وجود حمایت گسترده غرب برای آزاد کردن اسرایش، موفق به این کار نشد.

وی ادامه داد: پافشاری مقاومت جنوب لبنان نشان‌دهنده رویکرد آن است که با تلاش‌های آمریکا برای مهار مقاومت در منطقه روبه‌رو است.

الهندی در ادامه گفت: هر کسی که امروز با اسرائیل مقابله می‌کند، برای خود و امتش‌ افتخار، تاریخ، سربلندی و پیروزی را رقم می‌زند، اسرائیل حتی با طرف‌های عادی‌ هم خصومت دارد.

این چهره فلسطینی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر باید به وضعیت خود و سربازان بحران‌زده و فراری‌اش نگاهی بیندازد، گفت: هرکسی که درباره حمله به رفح یاوه‌گویی می‌کند، باید بداند که مقاومت شما را احاطه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار