بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با سراسر کشور در روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان، بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

محمود حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد انس و ارتباط نزدیک‌تر با کلام الهی است اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید شده، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ والای قرآنی محسوب می‌شود.

وی افزود: به استناد دستورالعمل ندای رحمت ۲ و بر اساس رهنمود اجرایی پیوستی، بزرگترین محفل انس با قرآن کریم برای دانش‌آموزان جهان اسلام در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

حق‌دوست تاکید کرد: ضروری است مدیران است تا اقدامات لازم نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری شکوهمند محفل قرآنی با عنوان "هدیه نورانی" با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان انجام دهند.

وی در پایان یادآور شد: این محفل انس با قرآن کریم فرصتی مناسب برای افزایش دانش و فهم دانش‌آموزان نسبت به اهمیت و معانی عمیق قرآن کریم است.

دانش آموز خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار