رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

برای پیشرفت و آبادانی باید در مسیر مدرسه‌سازی گام برداشت

کرج (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: برای پیشرفت و آبادانی باید در مسیر مدرسه‌سازی گام برداشت.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برای پیشرفت و آبادانی باید در مسیر مدرسه‌سازی گام برداشت

حمیدرضا خان‌محمدی در آیین تکریم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز بیان کرد: در این سرزمین هیچ مکانی مهمتر از مدرسه وجود ندارد. چرا که مدرسه، کانون آگاهی و دانایی و روشنایی‌بخش کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: اگر پیشرفت، موفقیت، آبادانی و البرزی سرافراز بخواهیم باید در مسیر ساخت و تجهیز مدارس گام برداشت‌. در کشور و همچنین استان البرز کمبود مدارس بسیار است لیکن با همکاری‌های لازم در 2 سال اخیر حدود 6 هزار و 800 پروژه مدارس در سراسر کشور تحویل داده شده که همه آن‌ها مرهون عشق‌بازی خیرین است.

خان‌محمدی با بیان اینکه ایران، کشوری مهاجرپذیر است و استان البرز یکی از نقاط مهاجرپذیر یا همان ایران کوچک است، گفت: بنابراین باید برای فضای آموزشی تصمیماتی گرفته شود. نسبت به سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در مدرسه‌سازی رخ داد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به چندین برابر شدن تعهدات خیرین اشاره کرد که وجود آن‌ها همواره خیر و برکت است.

وی افزود: همچنین افزایش تعهدات دولت که در سفر دور دوم رئیس‌جمهوری به استان، تعهد 2 هزار میلیاردی برای ساخت، تجهیز و توسعه مدارس البرز در سال‌های 1402 و 1403 مصوب شد و یقینا این یک جهش خواهد بود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه در مجموعه بزرگی هستیم که بیش از 16 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون معلم، خیرین و مدیران مدارس در آن حاضرند، افزود: این خانواده برای رسیدن به نقاط بهتر و موفقیت‌های بیشتر باید تغییر تاکتیک‌هایی را انجام دهد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش البرز همواره در تلاش است تا مدارسی با محیط استاندارد، ایمن و با امکانات لازم برای یادگیری فراهم شود. همچنین پروژه‌های نیمه‌تمامی در استان وجود دارد که به همت خیرین ان‌شاءالله تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهند گرفت؛ بنابراین با حضور خیرین در کنار مسئولین، مسیر و نهضت مدرسه‌سازی هر روز نسبت به گذشته پررنگ‌ترخواهد بود.

خان‌محمدی گفت: از زحمات و مجاهدت‌های مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز که همواره به فکر ساماندهی استان هستند و همچنین خیرین بزرگوار که به همت آن‌ها مدرسه‌سازی رونق گرفته است کمال تشکر را داریم.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار