در جلسه کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور‌ مطرح شد،

همایش والدینی که فرزندانشان آسمانی شدند، برگزار می‌شود

تهران (پانا) - به همت کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، همایش والدینی که فرزندان‌شان آسمانی شدند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش والدینی که فرزندانشان آسمانی شدند، برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، جلسه کمیسیون امور بانوان به ریاست فاطمه مهاجرانی و با حضور اکثریت اعضای کمیسیون و محمدرضا جعفری مدیر‌عامل جامعه با دستورکار برگزاری همایش والدینی که فرزندان‌شان آسمانی شدند، برگزار شد.

در این جلسه موضوع خانواده‌هایی که بعد از آسمانی‌شدن فرزندان مدرسه‌ساز کردند از جمله خانواده فقید گرانقدر پدر مدرسه‌سازی ایران دکتر حافظی و سخنان این خیر برجسته تحت عنوان این‌که "مدرسه‌سازی غم و اندوه بزرگ خانواده را به اقدام ملی و فرهنگی تبدیل کرد" مطرح شد.

در ادامه همه شرکت‌کنندگان بر برگزاری مطلوب این نشست تاکید داشته و نسبت به معرفی این خانواده‌ها اعلام آمادگی کردند.

مهاجرانی در این نشست، با اشاره به اینکه شناخت و معرفی این خانواده نقش مهمی در تسلی آنان و همچنین توسعه فرهنگ مشارکت دارد، اظهار کرد: اوایل اسفند امسال همایش فوق در محل جامعه خیرین برگزار می‌شود و از همه سازمان‌ها بخصوص سازمان نوسازی مدارس و مجامع خیرین می‌خواهیم در این امر مهم مشارکت کنند. بخصوص مادران که حضور آنان در جمع سایر خانواده‌ها علاوه بر تسلی خاطر، کمکی به مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار