پیش‌بینی افزایش پنج درصدی اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات نوروز‌

تهران (پانا) - معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام و پذیرش ۳۹۴ هزار و ۵۵۲ مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی افزایش پنج درصدی اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات نوروز‌

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ وزارت میراث فرهنگی، رضا نخجوانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: همزمان با آغاز عملیات نوروزی از ۲۴ اسفند ماه، فرودگاه‌های کشور با تمام توان و امکانات برای خدمت رسانی به مسافران بخش هوایی آماده شدند و اکنون با گذشت ۵ روز از این عملیات بیش از ۳۹۴ هزار مسافر را میزبانی کرده‌اند.

او گفت: در این مدت سه هزار و ۳۸۸ پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها انجام شده است.

نخجوانی همچنین گفت: همکاران ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به ۶۰۷ نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی نیز ارائه سرویس کمک ناوبری داشته اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به میزان مجوزهای صادر شده از سوی هواپیمایی کشوری در بخش پروازها، گفت: پیش‌بینی ما این است که سه الی پنج درصد اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات نوروزی افزایش پیدا کند.

او در پایان تاکید کرد: در ۵۶ فرودگاه کشور آمادگی پذیرش هر تعداد پرواز را که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دریافت کرده باشد، داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار