عضو کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

ضرورت ثبات قوانین و پیش‌بینی‌‌پذیر بودن بیشتر فضای اقتصادی در سال 1403

تهران (پانا) - عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران گفت ثبات قوانین و پیش‌بینی‌پذیر بودن فضای اقتصادی در کنار به رسمیت شناختن بخش خصوصی موجب می‌شود تا این بخش بتواند رشد کند و نقش خود را در اقتصاد ایفا کند. این موضوع در سال 1403 باید به طور ویژه‌تری مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ثبات قوانین و پیش‌بینی‌‌پذیر بودن بیشتر فضای اقتصادی در سال 1403

علی صفرنورالله در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «بخش خصوصی باید در انجام فعالیت‌های خود آزاد باشد و با کمترین دخالت مواجه شود. این ازادی عمل موجب می‌شود تا این بخش بتواند سهم بیشتری از اقتصاد کشور را به دست آورد.»

وی اظهار کرد: «تعدد بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و تصمیم‌های جدید موجب می‌شود تا بی‌ثباتی در فضای اقتصادی ایجاد شود.»

صفرنورالله خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی‌پذیر بودن فضای اقتصادی برای فعالان اقتصادی از جمله موضوعاتی است که در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.»

وی افزود: «ثبات قوانین و پیش‌بینی‌پذیر بودن فضای اقتصادی در کنار به رسمیت شناختن بخش خصوصی موجب می‌شود تا این بخش بتواند رشد کند و نقش خود را در اقتصاد ایفا کند.»

صفرنورالله عنوان کرد: «وقتی بخش خصوصی بتواند رشد کند، می‌تواند در عرصه رقابت با بخش دولتی شرایط بهتری داشته باشد و البته منافع دولت را نیز تامین خواهد کرد.»

اقتصاد ایران

عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: «اصل 44 قانون اساسی که کوچک‌سازی دولت و رشد بخش خصوصی را هدفگذاری کرده بود باید در کشور به طور صحیح اجرایی می‌شد و  باورمندی به بخش خصوصی وجود داشت.»

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار