معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

پذیرش بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا هشتمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا هشتمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا هشتمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا هشتمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
 

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: از آغاز طرح اسکان نوروزی، اصفهان، میزبان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در روز گذشته میزبان، بیش از ۴۰ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

مدینه یادآور شد: ستاد‌های اسکان در تمامی مناطق ۴۱گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار