معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان باید پیرو مکتب حاج قاسم باشند

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش آموزان امروز باید رهرو راه و مسیر و پیرو مکتب حاج قاسم باشند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید  پیرو مکتب حاج قاسم باشند

سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت: حاج قاسم صاحب یک مکتب بود یعنی زندگی او، رفتار، جهاد، تلاش او و لبخند او همه برای خداوند تعالی بود.

وی در ادامه بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی برای اینکه اسلام عزیز پابرجا بماند دفاع از حرم ولایت، حریم امامت در کشور خودمان و سایر کشورها برای جهان اسلام می‌اندیشید و ایران عزیز را حرم می‌دانست و این یک مکتب است.

مدینه خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز ما باید رهرو این راه و مسیر باشند و پیرو مکتب حاج قاسم باشند. دانش آموزان فرزندان حاج قاسم سلیمانی هستند کسی که با همه‌ قدرت و شوکت، خودش را سرباز می‌دانست.

سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: همه‌ باید سرباز انقلاب و اسلام و قرآن باشیم و قطعا این مکتب حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله اعظم هست.

وی در آخر تاکید کرد: فرمایشی که حضرت آقا داشتند گفتند دهه هشتادی‌ها این انقلاب را به پیش خواهند برد و به ظهور خواهند رساند، این نکته بسیار مهمی است که این جوانان امروز ما بهتر و پرشورتر از گذشته هماهنگ و منسجم انشالله این راه و مسیر و که مکتب حاج قاسم هست را ادامه خواهند داد.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار