رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت اجازه داده نمی‌شود تعطیلات نوروزی بستر و فرصت لازمی برای جولان قاچاقچیان و مجرمان اقتصادی باشد و برخورد با این افراد در طول تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست

سردار حسین رحیمی در سومین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، با تبریک ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و تبریک فرارسیدن سال نو عنوان گفت:‌ مهم‌ترین و اساسی‌ترین ماموریت پلیس تامین امنیت و آرامش شهروندان است و امنیت و آرامش مهم‌ترین عنصر و مولفه پیشرفت و تعالی هر جامعه و مجموعه ای محسوب می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کارکنان نیروهای انتظامی را به واسطه اینکه امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند، مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله می‌دانند، گفت: به طور حتم این مدال افتخاری است که نشان دهنده بزرگی و عظمت کار و ماموریت نیروهای انتظامی در ایفا و انجام ماموریتی بزرگ است، ماموریتی که تامین کننده امنیت و آرامش شهروندان است. ما به تاسی از فرمانده عزیز خود عهد بسته‌ایم که امنیت و آرامش خود را فدای امنیت و آرامش شهروندانمان کنیم و در انجام این مهم با همه وجود به میدان آمده‌ایم.

وی با تاکید براینکه همه ماموریت های نیروهای انتظامی از اهمیت و حساسیت و جایگاه والایی برخوردارند و باید در همه این ماموریت ها نهایت دقت و توجه لازم منظور شود، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی پلیس با تشکیل قرارگاه‌های نوروزی و با بسیج همه امکانات و مقدورات خود تلاش دارد که مردم در نهایت امنیت و آرامش تعطیلات خود را سپری کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی از جایگاه و پایگاه حساس و مهمی برخوردار است، گفت:‌ وظایف این پلیس نیز از پیچیدگی و حساسیت والا و بالایی برخوردار است.  امروز پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله با قاچاق کالا را از قبل از مرزها و تا مراکز عرضه در دستور کارخود داده و با جدیت در راستای دفاع از حقوق شهروندان با مجرمان و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند.

رحیمی گفت: در تعصیلات نوروزی پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل قرارگاه امین با استفاده از همه ظرفیت های خود در ستاد مرکز و استان ها و با بهره گیری از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی با مجرمان و مفسدان اقتصادی مقابله خواهد کرد چرا که برخورد با مجرمان تعطیل بردار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار