پیشنهاد اختصاص بخشی از حقوق اعضای شورای شهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد شد تا اعضای شورا هر میزان از حقوق خود را که می‌خواهند، به کمک برای مردم سیل زده سیستان اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد اختصاص بخشی از حقوق اعضای شورای شهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

حبیب کاشانی در دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: تعداد کشته شدگان غزه از ۳۱ هزار نفر عبور کرد و ۷۲ درصد از این افراد زنان و کودکان هستند. همفکران اسرائیل، آمریکا و انگلیس در این جنایت سهیم هستند و امیدواریم ریشه این فساد نابود شود.

وی با تأکید بر اینکه هر مجلس جدیدی عامل امید جدیدی است، افزود: وقتی مجلس تازه‌ای تشکیل می‌شود؛ امیدهای تازه ای نیز مطرح می‌شود و می‌توان چشم انداز جدیدی را شاهد بود.

کاشانی تاکید کرد: قرار بر این شده که اعضای شورا کمک هایی را برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان داشته باشند. امیدواریم در دوران پسا سیل و در آستانه سال نو، مردم کشور و تهران به مردم سیستان و بلوچستان کمک کنند تا از آلام مردم کاسته شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه تذکر کاشانی گفت: پیشنهاد ما این بود که اعضا، هر میزان از حقوق خود را که می‌خواهند، به کمک برای مردم سیل زده سیستان اختصاص دهند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار