همکاری ۸ هزار مرکز برای برگزاری جشن نیکوکاری

تهران (پانا) - جشن نیکوکاری در حالی از امروز (۱۴ اسفندماه) آغاز شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد که همزمان ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در برگزاری این جشن همکاری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۸ هزار مرکز برای برگزاری جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری هر ساله در اسفندماه مصادف با تاسیس کمیته امداد توسط کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان برگزار می‌شود؛ به گونه‌ای که کمیته امداد در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند و در همین راستا این مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های مردمی هستند.

حبیب‌اله آسوده- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این باره گفت: رویکرد کمیته امداد، حضور و مشارکت مردم در عرصه خیر و احسان است و به همین منظور بیش از ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد راهبری عرصه خیر و احسان را برعهده دارد، اضافه کرد: بیش از ۶ میلیون خیر و نیکوکار در این شبکه مشارکت دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه در مدارس، معابر و مصلی‌ها برگزار می‌شود.

آسوده تاکید کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اظهار کرد: همچنین خیران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار