دعوت دانشگاه فرهنگیان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

تهران (پانا) - خانواده دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت دانشگاه فرهنگیان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است." ( مقام معظم رهبری مدظله العالی)

جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه و حمله هوایی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان از استیصال دشمنان بزدل برای جبران شکست‌های پی در پی و فرار از فشار بازتاب این ناجوانمردی و ددمنشی نزد افکار عمومی جهان است.

پس از گذشت بیش از 6 ماه از نسل‌کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه این جنایات در شرایطی ادامه دارد که قریب به سی و سه هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و آمار تکان‌دهنده‌ای از گرسنگی و قحطی کودکان غزه، ویرانی و رقم خوردن فجایعی در بیمارستان‌ها و مورد هدف قرار گرفتن خبرنگاران، امدادگران و غیرنظامیان برای قطع کمک و امدادرسانی به گوش می‌رسد. این افعال غیر انسانی و نقض آشکار حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی بی‌تردید تبعات سنگین‌ و پشیمان‌کننده‌ای را برای این رژیم جنایتکار به همراه خواهد شد.

به شهادت رساندن جمعی از سرداران و مستشاران نظامی و درگذشته ترور دانشمندان توسط رژیم تروریسم جهانی بهترین نشانه عجز دشمنان و پیروزی چنین ملت مقتدر و مقاومی است.

اکنون علیرغم تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن مسئله فلسطین، این موضوع به نماد وحدت جهان اسلام و حق‌طلبی مبدل گشته و آرمان آزادی قدس شریف هر روز عینی‌تر و به مطالبه‌ای عمومی نه فقط در جهان اسلام که در میان تمامی دل‌های بیدار تبدیل شده است چنانکه خشم و اعتراض مردم آزاده جهان علیه کشتار بی‌رحمانه مردم را شاهد هستیم.

خانواده دانشگاه فرهنگیان اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان ضمن محکوم کردن حمله تجاوز‌کارانه به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه و تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه چند تن از دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج) و ولی امر مسلمین، بر مبنای وظیفه انسانی و دینی خود همراه با ملت شریف ایران و همدل با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و آحاد مردم را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار