دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا تیرماه سال آینده برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آیین رونمایی از پوستر دومین رویداد بین‌المللی الفتا و تجلیل از برگزیدگان مدارس پیشتاز تحول بعدازظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شهیدرجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا تیرماه سال آینده برگزار می‌شود

در این آیین که معاونان وزیر آموزش و پرورش، وحید بیگدلی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، محمد باجلان مدیرعامل خبرگزاری پانا، زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و برگزیدگان اولین رویداد الف‌تا حضور داشتند، دبیر رویداد بین‌المللی الفتا اظهار کرد: در رویداد سال گذشته وزیر آموزش و پرورش کمک زیادی به برگزاری رویداد داشتند و امیدوارم این رویداد منشا خیر در آموزش و پرورش شود. 

علی پارسانیا ادامه داد: در این نشست ۱۰ نفر از برگزیدگان رویداد الف‌تا حضور دارند و بنا داریم رویداد سال آینده با کمک برگزیدگان دوره اول برگزار شود. همچنین قصد داریم آیین‌نامه یا شیوه‌نامه‌ای تدوین کنیم تا مدارس برگزیده رویداد الف‌تا از ثبات مدیریت برخوردار باشند و این جریان مثبت ادامه داشته باشد. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه معاونان وزارت آموزش و پرورش در تجمیع جشنواره‌هایی که حول روش‌های تدریس و ... بود همراهی کردند تا دوگانگی و چندگانگی از بین برود. 

پارسانیا خبر داد: اردیبهشت امسال در استان‌ها رویدادهای کوچک الفتا را برگزار و در تیرماه رویداد بین‌المللی الفتا را برگزار خواهیم کرد. 

در ادامه این آیین، تعدادی از برگزیدگان رویداد الف‌تا به بیان اظهارات خود درباره این رویداد پرداختند. برگزیدگان بر ضرورت ادامه‌دار بودن برگزاری رویداد الف‌تا تاکید کردند و گفتند این رویداد نمود واقعی اجرای سند تحول بنیادین در کف مدارس است. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار